Making Sense konverents

Info

Making Sense – jätkusuutlik ja efektiivne turundus

3. novembril 2022 kell 9.30-18.00

Meie visioon ja mõte on üheskoos tõsta oma valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest. 

Tänavune Making Sense võtab oma fookusesse efektiivsuse – räägime andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja loovusest. Just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele! Making Sense toimub hubases Erinevate Tubade Klubis, Telliskivi loomelinnaku südames.

Konverentsi juhatab sisse üleskutse kaasa rääkida ning kaasa lüüa turundajate globaalsetel missioonidel, mida tuleb tutvustama suurorganisatsiooni World Federation of Advertisers juht Stephan Loerke.

TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega  omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. Selleaastane Making Sense’i päev lõppeb esimest korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega.

TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin

Making Sense’i toetavad: Orkla, Saku, ibis Tallinn Center hotell.

Programm

  • 9.30 Saabumine, hommikukohv
  • 10.00-10.30 Stephan Loerke – CEO, World Federation of Advertisers (WFA)
    Teema: “Making Sense of Global Brand Missions”

Mida tähendab olla jätkusuutlik ja eetiline turundaja? Sellest räägib WFA juht Stephan Loerke, kellel on au oma ettekandega konverentsile hoog sisse lükata. Ta avab WFA näitel reklaamitööstuse kõige pakilisemaid probleeme, alates kaubamärgi turvalisusest kuni mitmekesisuse, kaasatuse ning kliimamuutusteni. Stephan jagab näiteid ja mõtteid, kuidas bränditurundajad peaksid nende teemadega ühiselt tegelema.

  • 10.30-11.10 Monika Martinsson – CPO and Co-founder, Deedster
    Teema: “Data-driven Climate Action and Individual Impact”

Kliimamuutust nähakse praegu ühiskonna suurima ohuna. Mida me saame selle vastu teha ning kas see tõesti loeb, kuidas me kõik individuaalselt käitume? Millist rolli saavad ettevõtted ja institutsioonid ses olukorras mängida ja miks on oluline, et nad jätkusuutlikkuse eest seisaksid? Monika räägib oma esitluses, kuidas olla klientide ja töötajatega ühel lainel, kasutades andmeid ja käitumisteadust, liikudes samal ajal jätkusuutlikuma maailma suunas. 

  • 11.10-11.30 Paus
  • 11.30-12.10 Hugues Rey – CEO, Havas Media Belgium
    Teema: “Discover the New Marketing Reality”

Turunduses ja kommunikatsioonis otsitakse tähendusi ning see toob kasu kõikidele osapooltele: tarbijale, ettevõtetele ja nende töötajatele, osanikele ning ühiskonnale laiemalt. Jätkusuutlikkus pole enam kõige suurem eesmärk, mille poole püüeldakse, vaid järjest rohkem liigutakse kõikehõlmava holistliku kollektiivse heaolumudeli suunas. Hugues viib meid oma esitluses näidete abil uude reaalsusesse.

  • 12.10-12.50 Zuzana Kabelková – Strategy Director, Ogilvy – WPP, CEE/Germany/Nordics
    Teema: “Time to Team Up: How to Make Sense Between the Data, Creativity and Sustainability?”

Meie valdkonda on tohutult mõjutanud viimased ebakindlad aastad. Kas me suudame olla efektiivsed ning ajakohased ses pidevalt muutuvas maailmas, mis vahel ei ole üldse loogiline? Zuzana näitab, kuidas strateegia on aidanud brändidel, klientidel ja agentuuridel jõud ühendada ning teha julgeid töid jaekaebanduses, finantsmaailmas ja mittetulundusühingutes. 

Ta tutvustab legendaarset Ogilvy Dove’i projekti, Tesco hiljutisi töid ning WPP ühiseid jõupingutusi. 

  • 12.50-13.50 Lõuna
  • 13.50-14.30 Lennart Hintz – Chief Transformation Officer, MediaCom EMEA
    Teema: “From Guessing to Planning – Taking Better Marketing Decisions with Data-driven Insights!”

Lennart keskendub andmepõhisele turundusele, täpsemalt sellele, kuidas leida üüratu suurest andmehulgast õigeid vastuseid. Esitlus aitab sul andmetes orienteeruda ning õige tee leida, kasutades küsimusi “mis”, “miks” ja “kuidas”.

  • 14.30-15.00 Emilie Toomela – Lifecycle Marketing Manager, Bolt
    Teema: “That Escalated Quickly: How Marketing Automations Helped Bolt to Grow”

Emilie juhib Bolti globaalset turunduse automatiseerimise tiimi, mis on suunatud Bolti 110 miljoni takso- ja renditeenuste kasutajatele 45 riigis üle maailma. Tema tiim saadab aastas välja enam kui 4 miljardit automatiseeritud teavitust. Kogenud turundajana jagab ta nii õnnestumisi kui ka ebaõnnestumisi Bolti turunduses ning avab kaarte telgitagustest.

  • 15.00-15.30 Paneel: Andrija Arro (Rimi), Annika Oja (Orkla) ja Patrik Kupenko (Mixd Meedia)
    Teema: “Efektiivne ja jätkusuutlik turundus täna ning homme”

Paneelis on luubi all kohaliku turu praktilised näited efektiivsest ja jätkusuutlikust turundusest ning kiigatakse ka tulevikku. Keskendutakse andmekasutuse trendidele, uuritakse, kuidas efektiivsust mõõta ning mida peab agentuur tegema, et andmetega loovus kaotsi ei läheks.

  • 15.30-16.00 Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer, Co-founder at United Imaginations
    Teema: “Making Sense of Creative Superpowers”

Maailma saja kõige loovama inimese hulka valitud Jyrki toob lavale oma isikliku loo: hiljuti vahetas ta TBWA\Helsinki oma agentuuri vastu. Ettekandes julgustab ta turundajaid n.ö kohustuslikest kastidest välja piiluma ning unistusi püüdma. Ta soovitab kõigil oma väärtusi järgida ning kasutada oma loovuse supervõimeid selleks, et luua positiivseid muutuseid ning panna alus millelegi, mida saab päris enda omaks kutsuda.

Loe ettekannetest rohkem

Esinejad

 

Reklaamimaailma juht

Stephan Loerke töötab WFA juhina juba aastast 2003. Tema ametiajal on liikmete arv neljakordistunud ning võrgustik ulatub 60 riiki. WFA on saavutanud kohalolu ka maailma kõige kiiremini kasvavatel reklaamiturgudel.

Sellega Stephani ametikohad ei piirdu. Ta on praegu ka ICASi (International Council for Ad Self-Regulation) asepresident ja kuulub Advertising Week’i rahvusvahelisse nõukogusse. The Drum Digerati valis Stephani 2019. aastal maailma 100 kõige mõjukama inimese sekka digiturunduses. Enne edukat karjääri WFAs töötas Saksamaa ja Prantsusmaa kodakondsust omav Stephan L’Oréali heaks nii Pariisis kui ka Brüsselis. Hariduse omandas ta Saint Gall’i ärikoolis Šveitsis ning mõnda aega teenis Stephan leiba New Yorkis. 

WFA eesmärk on muuta globaalne turundusvõrgustik efektiivsemaks ja jätkusuutlikumaks. Organisatsioon esindab 90% protsenti maailma reklaamituru käibest, mis ulatub aastas 900 miljardi dollarini. WFA ühendab maailma suuremaid brände turundajatega 60 riigis. Kohalikul tasandil viiakse kokku kümneid tuhandeid brände. WFA pakub täiesti unikaalset platvormi, et jagada kogemusi ning laiendada oma võrgustikku.

  • Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer, Co-founder at United Imaginations 

100 maailma kõige loovama inimese seas

Jyrki Poutanen

Jyrki Poutanen künnab loovtööstuse põldu juba enam kui 25 aastat. Selle aja jooksul on ta töötanud põhjamaade suurimate brändidega ning globaalsete gigantidega. Soomlasele tuttavate teemade ring ulatub pakendidisainist kuni tervishoiu ja energiaärini. 

Teda tuntakse mehena, kes aitab ettevõtetes tekitada ja juurutada jätkusuutlikku mõtteviisi. Jyrki suudab brändid ühendada kultuuriruumi, ühiskondlike debattidega ja jätkusuutlikkuse arendamisega. Jyrki tööd on võitnud hulgaliselt auhindu nii Soomes kui ka laias maailmas. Adweek nimetas Jyrki tänavu maailma 100 kõige loovama inimese sekka. 

Globaalse turunduse automatiseerimise tiimijuht

Emilie Toomela juhib Bolti globaalset turunduse automatiseerimise tiimi, mis on suunatud Bolti 110 miljoni takso- ja renditeenuste kasutajatele 45 riigis üle maailma. Kogenud turundajana jagab Emilie nii õnnestumisi kui ka ebaõnnestumisi Bolti turunduses ning avab kaarte tiimi telgitagustest. Eestis tegutsevast Bolti peakontorist juhitakse turundust rohkem kui 500 linnas Euroopas, Aafrikas, Lääne-Aasias ja Ladina-Ameerikas.

Tema tiim saadab aastas välja enam kui 4 miljardit automatiseeritud teavitust. Turunduse automatiseerimine kasutab otseturunduse kanaleid nagu emailid, tõuketeavitused, SMS-id ja erinevad bännerid Bolti rakenduses, et kasvatada teenuste kasutamist üle kliendi elukaare. Ettevõtte otsekanalite tähtsus on seoses uute privaatsuse regulatsioonidega kiirelt tõusnud ning need võimaldavad käitumismustreid analüüsides luua iga kliendi jaoks personaliseeritud kasutuskogemuse. Emilie tiim testib ja kasutab põnevaid andmeteaduse mudeleid, et leida uusi viise, kuidas kasvatada ettevõtet nutikalt ja efektiivselt.

Juba varasest staadiumist peale turunduse automatiseerimine on üheks võtmeks, kuidas saavutada turul konkurentsieelis.

Emilie Toomela on töötanud turundusjuhina nii start-up valdkonnas kui ka avalikus sektoris e-residentsuse ja majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi avalike suhete nõunikuna.

Pikaajaline kogemus

Hugues Rey kogemustepagasis on 30 aastat tööd erinevates meediaagentuurides. Tema meelisaladeks on juhtimine, reklaamikanalite strateegia, digiturundus ja andmed ning laiem visioon.

Mehe karjäär algas 1992. aastal Media+Square’s, 1998. aastal tõusis ta Initiative Media uuringute juhiks. Paar aastat hiljem pani ta aluse digiagentuurile Fastbridge. 2000ndatel teenis ta leiba Initiative EMEA digidirektorina ning Mediabrands’i strateegilise juhina.

 

Aastast 2010 töötab ta Havas Medias ning praeguseks on ta tõusnud Havas Media Group Belgium juhiks. Ta arendab valdkonda ka läbi erinevate organisatsioonide: 2018. aastal valiti ta Belgia juhtimise- ja turundusliidu presidendiks ning ta on ka United Media Agencies (UMA) esimees.

Samuti jagab ta tarkuseteri järeltulevale põlvele: Rey annab loenguid mainekas ülikoolis Solvay Brussels School of Economics and Management. 2010. aastal pärjati mees Mixx Awards’i elutööpreemiaga.

 

    • Monika Martinsson – CPO and Co-founder, Deedster


Maailm jätkusuutlikumaks

 

Monikal on magistrikraad insenerfüüsika erialal ning alustas oma karjääri fintech valdkonnas arendaja ja analüütikuna. Tal on 12-aastane kogemus ülemaailmsetel kapitaliturgudel. Monika töötab tipptasemel kauplemise tarkvaralahendustega ja juhib kiiresti kasvavate ettevõtete meeskondi EMEA-s. 2017. aastal asutas Monika koos kolme teise kolleegiga Deedsteri ja on alates sellest ajast pühendanud end sellele, et võimaldada muuta maailma veelgi jätkusuutlikumaks. 

 

Deedster on digiplatvorm, mis sisaldab andmeid ja tööriistu CO2 heitkoguste mõõtmiseks ning vähendamiseks. Selle platvormi abil kaasavad nad nii üksikisikuid, ettevõtteid kui ka panku, et kiirendada oma jõupingutusi kliimamuutusteks.

Suure visiooniga tippjuht

Lennart Hintz liitus MediaComi Šveitsi kontoriga 2007. aastal ning tõusis 2015. aastal tegevjuhiks. 2020. aastal võttis ta üle MediaComi EMEA (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonnad) üksuse juhtimise. Praegu on ta MediaCom EMEA Chief Transformation Officer.

Teiste seas on Lennart töötanud ülemaailmsete hiigelbrändidega nagu Coca-Cola, Volkswagen ja teised. Eelmise aasta veebruarist tänavuse juulini oli Lennart GroupM Switzerlandi tegevjuht. GroupM on maailma juhtiv meediafirma, mis vastutab iga-aastaselt umbes 50 miljardi dollari suuruse investeeringute mahu eest läbi globaalsete agentuuride nagu MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Essence ja m/SIX. Lennart ütles TULI-le, et usub oma valdkonna üha kasvavasse tähtsusesse tänapäeva maailmas: „Peame meediaagentuuridena kasvatama oma profiili. Meedia ostmise optimeerimine on kõigest alguspunkt, mis ei too kaasa suurt kasvu. Peame astuma sammu tagasi, et vaadata meediat suurema pildina, kuhu kuuluvad ka loovtiimid ja nende sõnumid. Kui kõik otsused põhinevad andmetel, siis suudame viia oma klientide jaoks ellu tõelisi muudatusi. Niimoodi muutuvad kõrgete panustega turundusinvesteeringud üha loogilisemaks.“

Tippbrändide tippstrateeg

Zuzana Kabelková on Ogilvy strateegiadirektor. Ta on elanud Tšehhis, Austrias, Suurbritannias, Saksamaal ja Rootsis ning nüüd on ta tagasi Prahas, kaasas rohkem kui 12 aastat kogemust strateegia alal.

Tema tugevusteks on töötada multikultuursete tiimidega, tutvuda kohaliku vaatenurgaga, tõlkida strateegilised järeldused efektiivselt loovsuundadeks ning kohandada globaalset strateegiat kohalikele turgudele 

Zuzana on võitnud mitmeid kohalikke Effie auhindu töö eest brändidega nagu TESCO CE, Raiffeisenbank, L’Oréal, ŠKODA Group, IKEA, HM, Allianz ja Ford. Hiljuti korraldas ta #AdvantageUkrainia kampaania strateegiat rohkem kui 17 riigis.

Päeva moderaator

  • Maarit Mäeveer-Eller – CEO, Votemo

Maarit Mäeveer-Eller on meedia start-up’i Votemo kaasasutaja ja endine TULI tegevjuht, kes on töötanud turundusjuhina Telias ning projektijuhina kuus aastat reklaamiagentuuris Optimist.  Igapäevaselt on ta Votemo tegevjuht ning teenindab publiku kaasamise lahendusega kliente üritusturunduse ning loov- ja filmivaldkonnas nii Euroopas, USA-s kui ka Kanadas. Maarit on lõpetanud reklaami ja imagoloogia bakalaureuse õppe Tallinna Ülikoolis ning täiendanud ennast Universitat Autonoma ülikoolis Barcelonas.

Piletid

TULI liikmele 125€+km
Üldpilet 155€+km

Pilet sisaldab sissepääsu 3. novembril ETKs toimuvale sündmusele, kohvipause, lõunasööki ning pääset järelõhtule. Pileteid on saadaval üksnes 150 – kiirustagem!

OSTA PILET

In English