Making Sense konverents

Info

Making Sense – jätkusuutlik ja efektiivne turundus

3. novembril 2022 kell 9.30-18.00

Meie visioon ja mõte on üheskoos tõsta oma valdkonna taset ning  just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest. 

Tänavune Making Sense võtab oma fookusesse efektiivsuse – räägime andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja loovusest. Just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele! Making Sense toimub hubases Erinevate Tubade Klubis, Telliskivi loomelinnaku südames.

Konverentsi juhatab sisse üleskutse kaasa rääkida ning kaasa lüüa turundajate globaalsetel missioonidel, mida tuleb tutvustama suurorganisatsiooni World Federation of Advertisers juht Stephan Loerke.

TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega  omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks. Selleaastane Making Sense’i päev lõppeb esimest korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega ning meeleoluka networking õhtuga.

TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin

Programm

Täpsema info ja rohkem esinejaid teatame peagi!

Esinejad

Rahvusvahelised tipptegijad

 

Reklaamimaailma juht

Stephan Loerke töötab WFA juhina juba aastast 2003. Tema ametiajal on liikmete arv neljakordistunud ning võrgustik ulatub 60 riiki. WFA on saavutanud kohalolu ka maailma kõige kiiremini kasvavatel reklaamiturgudel.

Sellega Stephani ametikohad ei piirdu. Ta on praegu ka ICASi (International Council for Ad Self-Regulation) asepresident ja kuulub Advertising Week’i rahvusvahelisse nõukogusse. The Drum Digerati valis Stephani 2019. aastal maailma 100 kõige mõjukama inimese sekka digiturunduses. Enne edukat karjääri WFAs töötas Saksamaa ja Prantsusmaa kodakondsust omav Stephan L’Oréali heaks nii Pariisis kui ka Brüsselis. Hariduse omandas ta Saint Gall’i ärikoolis Šveitsis ning mõnda aega teenis Stephan leiba New Yorkis. 

WFA eesmärk on muuta globaalne turundusvõrgustik efektiivsemaks ja jätkusuutlikumaks. Organisatsioon esindab 90% protsenti maailma reklaamituru käibest, mis ulatub aastas 900 miljardi dollarini. WFA ühendab maailma suuremaid brände turundajatega 60 riigis. Kohalikul tasandil viiakse kokku kümneid tuhandeid brände. WFA pakub täiesti unikaalset platvormi, et jagada kogemusi ning laiendada oma võrgustikku.

  • Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer, Co-founder at United Imaginations 

100 maailma kõige loovama inimese seas

Jyrki Poutanen

Jyrki Poutanen künnab loovtööstuse põldu juba enam kui 25 aastat. Selle aja jooksul on ta töötanud põhjamaade suurimate brändidega ning globaalsete gigantidega. Soomlasele tuttavate teemade ring ulatub pakendidisainist kuni tervishoiu ja energiaärini. 

Teda tuntakse mehena, kes aitab ettevõtetes tekitada ja juurutada jätkusuutlikku mõtteviisi. Jyrki suudab brändid ühendada kultuuriruumi, ühiskondlike debattidega ja jätkusuutlikkuse arendamisega. Jyrki tööd on võitnud hulgaliselt auhindu nii Soomes kui ka laias maailmas. Adweek nimetas Jyrki tänavu maailma 100 kõige loovama inimese sekka. 

Globaalse turunduse automatiseerimise tiimijuht

Emilie Toomela juhib Bolti globaalset turunduse automatiseerimise tiimi, mis on suunatud Bolti 110 miljoni takso- ja renditeenuste kasutajatele 45 riigis üle maailma. Kogenud turundajana jagab Emilie nii õnnestumisi kui ka ebaõnnestumisi Bolti turunduses ning avab kaarte tiimi telgitagustest. Eestis tegutsevast Bolti peakontorist juhitakse turundust rohkem kui 500 linnas Euroopas, Aafrikas, Lääne-Aasias ja Ladina-Ameerikas.

Tema tiim saadab aastas välja enam kui 4 miljardit automatiseeritud teavitust. Turunduse automatiseerimine kasutab otseturunduse kanaleid nagu emailid, tõuketeavitused, SMS-id ja erinevad bännerid Bolti rakenduses, et kasvatada teenuste kasutamist üle kliendi elukaare. Ettevõtte otsekanalite tähtsus on seoses uute privaatsuse regulatsioonidega kiirelt tõusnud ning need võimaldavad käitumismustreid analüüsides luua iga kliendi jaoks personaliseeritud kasutuskogemuse. Emilie tiim testib ja kasutab põnevaid andmeteaduse mudeleid, et leida uusi viise, kuidas kasvatada ettevõtet nutikalt ja efektiivselt.

Juba varasest staadiumist peale turunduse automatiseerimine on üheks võtmeks, kuidas saavutada turul konkurentsieelis.

Emilie Toomela on töötanud turundusjuhina nii start-up valdkonnas kui ka avalikus sektoris e-residentsuse ja majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi avalike suhete nõunikuna.

Pikaajaline kogemus

Hugues Rey kogemustepagasis on 30 aastat tööd erinevates meediaagentuurides. Tema meelisaladeks on juhtimine, reklaamikanalite strateegia, digiturundus ja andmed ning laiem visioon.

Mehe karjäär algas 1992. aastal Media+Square’s, 1998. aastal tõusis ta Initiative Media uuringute juhiks. Paar aastat hiljem pani ta aluse digiagentuurile Fastbridge. 2000ndatel teenis ta leiba Initiative EMEA digidirektorina ning Mediabrands’i strateegilise juhina.

Aastast 2010 töötab ta Havas Medias ning praeguseks on ta tõusnud Havas Media Group Belgium juhiks. Ta arendab valdkonda ka läbi erinevate organisatsioonide: 2018. aastal valiti ta Belgia juhtimise- ja turundusliidu presidendiks ning ta on ka United Media Agencies (UMA) esimees.

Samuti jagab ta tarkuseteri järeltulevale põlvele: Rey annab loenguid mainekas ülikoolis Solvay Brussels School of Economics and Management. 2010. aastal pärjati mees Mixx Awards’i elutööpreemiaga.

  • Lennart Hintz – Managing Director, EMEA at MediaCom, CEO at GroupM Switzerland

Suure visiooniga tippjuht

Lennart Hintz liitus MediaComi Šveitsi kontoriga 2007. aastal ning tõusis 2015. aastal tegevjuhiks. 2020. aastal võttis ta üle MediaComi EMEA (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonnad) üksuse juhtimise. Praegu on ta MediaCom EMEA Chief Transformation Officer.

Teiste seas on Lennart töötanud ülemaailmsete hiigelbrändidega nagu Coca-Cola, Volkswagen ja teised. Eelmise aasta veebruarist tänavuse juulini oli Lennart GroupM Switzerlandi tegevjuht. GroupM on maailma juhtiv meediafirma, mis vastutab iga-aastaselt umbes 50 miljardi dollari suuruse investeeringute mahu eest läbi globaalsete agentuuride nagu MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Essence ja m/SIX. Lennart ütles TULI-le, et usub oma valdkonna üha kasvavasse tähtsusesse tänapäeva maailmas: „Peame meediaagentuuridena kasvatama oma profiili. Meedia ostmise optimeerimine on kõigest alguspunkt, mis ei too kaasa suurt kasvu. Peame astuma sammu tagasi, et vaadata meediat suurema pildina, kuhu kuuluvad ka loovtiimid ja nende sõnumid. Kui kõik otsused põhinevad andmetel, siis suudame viia oma klientide jaoks ellu tõelisi muudatusi. Niimoodi muutuvad kõrgete panustega turundusinvesteeringud üha loogilisemaks.“

Päeva moderaator

  • Maarit Mäeveer-Eller – CEO, Votemo

Maarit Mäeveer-Eller on meedia start-up’i Votemo kaasasutaja ja endine TULI tegevjuht, kes on töötanud turundusjuhina Telias ning projektijuhina kuus aastat reklaamiagentuuris Optimist.  Igapäevaselt on ta Votemo tegevjuht ning teenindab publiku kaasamise lahendusega kliente üritusturunduse ning loov- ja filmivaldkonnas nii Euroopas, USA-s kui Kanadas.. Maarit on lõpetanud reklaami ja imagoloogia bakalaureuse õppe Tallinna Ülikoolis ning täiendanud ennast Universitat Autonoma ülikoolis Barcelonas.

 

Rohkem esinejaid teie ees peagi!

Piletid

TULI liikmele 125€+km
Üldpilet 155€+km

Pilet sisaldab sissepääsu 3. novembril ETKs toimuvale sündmusele, kohvipause, lõunasööki ning pääset järelõhtule. Pileteid on saadaval üksnes 150 – kiirustagem!

OSTA PILET