Making Sense konverents
Info
Meie visioon on üheskoos tõsta valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest.
Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele, jätkusuutlikkusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda.
Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele!
Making Sense toimub 6.-7. novembril PROTO avastustehases (Peetri 10), mis asub ajaloolises sadamalinnakus Noblessneris.
TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks.
Making Sense’i esimene päev lõppeb kolmandat korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega. TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin.
TULImusta auhindamise järel toimub PROTO avastustehase suures saalis networking üritus, kus kostitatakse tervitusjookide, suupistete ning muusikaga.
TÄHTIS! Making Sense’i piletiga pääseb auhindamisele ja networking üritusele/peole TASUTA.
TULImusta finalistid ja kõik teised, kellel Making Sense’i piletit ei ole, pääsevad auhindamisele tasuta, kuid kui on soov jääda ka õhtusele üritusele, tuleb osta eraldi pilet, mis maksab 20 eurot + käibemaks. Järelpeo piletit saab osta vaid Piletikeskusest.
Programm
6. november
- 10.30 Saabumine, hommikukohv
- 11.00-11.05 Avasõnad
- 11.05-11.40 Mesut Sakal – Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor, Kantar Media
Teema: “The consumer context: how changing lifestyle, income, and attitudes are shaping content and advertising strategies.”
Selleks, et avastada väärtust ja edendada kasvu uutel ja erinevatel viisidel, on oluline mõista meediatarbimise muutuvat konteksti. Mis on muutunud ja mis jäänud samaks? Ja mida tähendab see kõik turundus- ja meediavaldkonnale?
- 11.40-12.15 Erica Terranova – Kasvuturunduse juht, Moomin Characters
Teema: “Growing brands, fandoms, and potatoes: An approach to culture-driven growth”
Kas oled kunagi mõelnud, milline on sellise ülemaailmse brändi nagu Muumide turundus? Ja kuidas brändinguga oma ettevõtet kasvatada? Erica Terranova on sotsioloog, kellest saanud growth hacker. Õpi, kuidas ehitada tugevaid kaubamärke, kuidas kultuur võib tulu suurendada ning kuidas Muumidest sai maailma kõige armastatum Soome kaubamärk. Pane end seikluseks valmis!
- 12.15-12.50 Selim Ünlüsoy – Globaalne AI juht, LePub
Teema: “What do we do when we’re no longer the most intelligent species on Earth?”
Selim Ünlüsoy küsib alustuseks provokatiivse küsimuse: mis meist saab, kui me pole enam maailma kõige intelligentsem liik? Seejärel viib ta meid rännakule intelligentsuse, tehnoloogia ja loovuse kiiresti muutuvale maastikule.
Ta räägib liitloovusest ja sünteetilistest brändivaradest ning toob värskeid vaatenurki selle kohta, kuidas inimesed muutustega kohanevad ning kuhu võib-olla järgmiseks liigume.
Oodata on mitmekülgset esitust, mis paneb intelligentsuse ja loovuse tuleviku osas mõtisklema.
- 12.50-14.05 Lõuna
- 14.05-14.40 Mathias Appelblad – Forsman & Bodenforsi endine juhtiv loovpartner; praegune SEB Panga globaalne loovjuht (intervjueerib Magnus Lužkov, Optimist Groupi tegevjuht)
Teema: Lõkke-TULI: “How did Sweden become a global creative powerhouse and how could Estonia pull off the same kind of success?”
Lõkke-TULI rubriigi külaliseks on Mathias Appelblad – loovhing ja juht, kes on nii pealt näinud kui ka ise hoogu andnud Rootsi loovtööstuse tähelennule agentuuris Forsman & Bodenfors. Millal see kõik algas? Kuidas Rootsi maailmakaardile tõusis? Ja mis veelgi olulisem – kas Eestis võiksime sama saavutada? Milles peitub edu valem? Küsime otse allikast.
Tänapäeval rakendab Mathias oma talenti aga hoopis pangas, juhtides globaalselt SEB brändi ja loovtiimi. Vestlust juhib Magnus Lužkov, Optimist Creative’i juht ja TULI asutajaliige.
- 14.40-15.15 Eva Bodecker Thunborg – Tegevjuht, Mediaplus Nordic ja Andreea Wolter – Toote- ja äriarenduse juht, Mediaplus Realtime
Teema: “Sustainability: Let’s walk the talk!”
Kuidas meediatööstuses jätkusuutlikult areneda ning kuidas saame kaasa aidata oma ESG jälgede mõõtmisele ja jälgimisele? Lahendused ja nende areng Põhjamaadest Euroopasse.
- 15.15-15.35 Kohvipaus
- 15.35-16.10 Kirk Johnsen – Brändikonsultant & Ary Ganeshalingam – Turundusjuht, Change Please
Teema: “Beyond The Contract: 7 Secrets of Unstoppable Client-Agency Teams”
Valdkonna tippjuhid jagavad eksklusiivseid teadmisi, kuidas nad on loonud agentuuride ja klientide vahel suhteid, mis annavad hoogu nii loovusele kui ka ärilisele edule. Kirk ja Ary räägivad Airbnb, Wieden+Kennedy, Nike, Aston Martini, Pernod Ricardi ja teiste näidetel, kuidas muuta koostöö suurepärasteks tulemusteks.
- 16.10-16.45 David Beckett – Pitch-koolitaja, Best3Minutes
Teema: “How do you tell your story in no time at all – when everyone is busy and attention is thin?”
David Beckett on rahvusvaheline pitch-koolitaja, kes on koolitanud üle 2500 start-up’i ning jaganud nõu üle 36 000 spetsialistile 31 eri riigis. Oma kogemused on ta pakendanud praktilisse ja põnevasse ettekandesse, mis inspireerib ning aitab luua võidukat müügiesitlust.
David keskendub praktilistele asjadele: kuidas teha publikule sobivat esitlust, millel on selge eesmärk, veenev lugu ning jõuline algus ja lõpp.
- 16.45-17.05 Kohvipaus
- 17.15-18.30 TULImusta konkursi auhindamine
- 18.30-21.30 Networking/pidu
- TÄHTIS! Making Sense’i piletiga pääseb auhindamisele ja networking üritusele/peole TASUTA.
TULImusta finalistid ja kõik teised, kellel Making Sense’i piletit ei ole, pääsevad auhindamisele tasuta, kuid kui on soov jääda ka õhtusele üritusele, tuleb osta eraldi pilet, mis maksab 20 eurot + käibemaks. Järelpeo piletit saab osta vaid Piletikeskusest. - Korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
Päeva juhib Annika Ljaš Eilat
Annika on hinnatud startup-turunduse ekspert, kes on aidanud mitmekümnel startupil oma ärid käima saada ja rahvusvahelises meedias kajastatud saada. Ta tõi siia regiooni maailmas buumiva külalisturundusjuhi mudeli (Visiting/Fractional CMO).
Muuhulgas on Annika kaasa löönud ambitsioonikates projektides nagu e-Residentsuse lansseerimine ja Latitude59 tehnoloogiakonverentsi suureks ehitamine. Hiljuti tuli ta koos kahe partneriga välja miniagentuuriga Exponential, mis aitab ettevõtetel välisturgudel kiiremini kliente leida.
7. november
- 10.30 Saabumine, hommikukohv
- 11.00 Avamine
- 11.05-11.40 Kaarel Oja – Tegevjuht, Quantitas Innovation
Teema: “It all starts with data”
Tark turundaja teab, et andmepõhine turundus on praegu alguspunkt, mitte lõppsiht. Aga kas teame, millised andmed kuuluvad meile ja millised mitte? Uurime, kuidas andmed kujundavad turundusstrateegiaid, miks kõik andmed pole võrdsed ja kuidas nende väärtus aja jooksul kahaneb. Vaatame, kuidas õigesti kasutatud andmed võivad olla konkurentsieeliseks ja millist mõju need võivad avaldada sinu brändile.
- 11.40-12.15 Trym Sigurdsen – Juhtimiskonsultant, Knowit ja Kadri Tirs – Turu-uuringute spetsialist, Initiative Eesti
Teemad: “Making marketing strategies more effective through number-based inputs. Scandinavian examples” and “How to increase the effectiveness of campaigns through client’s, creative’s and media’s synchronized cooperation”
Trym esitleb, kuidas ettevõtted saavad andmete abil kavandada väga sihipäraseid kampaaniaid, optimeerida hooajalisi võimalusi ja avastada turundusstrateegiates põhjuslikke seoseid. Ettekandes tuuakse näiteid Avinori (Norra) ja Estrella (Soome) ökonomeetrilisest müügimodelleerimisest ning rõhutatakse, kuidas analüütilised teadmised koos turu sügava mõistmisega võivad oluliselt turundustulemusi parandada.
Kampaaniate efektiivsuse maksimeerimiseks on osapoolte ühine eesmärk ehk mõõdik esmatähtis – eesmärgist lähtuvad protsessid ja kujunevad lahendused. Sellest, kuidas seda pealtnäha loogilist ja lihtsat ülesannet igapäevatöös päriselt täita, räägib Initiative-i uuringute juht Kadri Tirs. Ta toob praktilisi näiteid, kuidas ühiselt defineerida eesmärke, et saavutada tõeline koostöö kolme osapoole – kliendi, loovpartneri ja meediaagentuuri – vahel.
- 12.15-13.30 Lõuna
- 13.30-14.05 Johan Smit – Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht, PMA
Teema: “Does audience measurement keep track of changing media consumption?”
Johan Smit vastab esitluses mitmele küsimusele: mis on auditooriumi mõõtmine ja miks me seda vajame? Kuidas on meediatarbimine muutunud? Kuidas on auditooriumi mõõtmine nende muutustega kohanenud? Milline on kõigi osalejate roll mõõtmises? Mida on vaja tulevikuks?
- 14.05-14.40 Heidi Reinson – käitumisteadlane
Teema: “Behavioural science: humble look at influencing people”
- 14.40-15.10 Kohvipaus
- 15.10-15.45 Ricardo Cuilenheim – Insight, Effectiveness & Growth valdkonna juht, Norra dentsu
Teema: “Challenging Growth – Unlocking profitable growth through data”
Ettekanne võtab luubi alla, miks turunduspõhine kasv on muutunud keerulisemaks ning raskesti saavutatavaks. Samuti räägitakse sellest, mida iga tegevjuht oma turundusjuhilt nõuab. Uurime, kuidas oleme jõudnud praegusesse olukorda ning millised on peamised väljakutsed, edu kriteeriumid ja võimalikud edasised suunad.
- 15.45-16.25 Michael Corcoran – Endine sotsiaalmeedia ning loovsisu juht, Ryanair; juhtivpartner, Frankly
Teema: “Be on Social without Being on Social”
On aeg, et turundajad hakkaksid tõsiselt mõtlema, millist rolli mängib sotsiaalmeedia brändi edus. Kui olla korraga kõik ja kõigile, siis võivad pingutused vett vedama minna ning olete lihtsalt üks tilk korporatiivsest sarnasuse merest! Parimad ideed ja strateegiad ei ole ratsionaalsed. Probleeme saab lahendada, kui lasta loogikast lahti ja eristuda.
Michael räägib, kuidas olla sotsiaalmeedias “sotsiaalmeedias olemata”. Kuidas lahendada probleemi ning kasutada sotsiaalmeediat brändi hüvanguks? Ta toob näiteid, kuidas kasutada sotsiaalmeediat rohkemaks kui sisu postitamiseks. Samuti keskendub ta neljale muutujale, mis peaksid sinu sotsiaalmeedia strateegiat mõjutama. Ja lõpetuseks jutustab ta, kuidas Ryanair seda kõike tegi.
Korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
Teist päeva modereerib Liis Laisaar
Liis on äriarenduse juht digiturundusagentuuris Holini, mis pakub Google Ads ja Analytics teenuseid B2B tech ettevõtetele.
Oma karjääri jooksul on ta hallanud kümneid ja auditeerinud üle saja Google Ads konto, aidates ettevõtetel Google Adsi enda kasuks võimalikult efektiivselt ja tulemuslikult tööle panna. Liis on jaganud enda ja Holini kollektiivseid teadmisi ning kogemusi koolitades ja esinedes nii kohalikel kui ka rahvusvahelistel lavadel, virtuaalsetel ja päris lavadel.
Esinejad
- Mathias Appelblad – Forsman & Bodenforsi endine juhtiv loovpartner; praegune SEB Panga globaalne loovjuht
Hinnatud Rootsi agentuuri Forsman & Bodenforsi endine loovjuht Mathias Appelblad on töötanud brändidega nagu Apple, Volkswagen, Target, AT&T, FedEx, HBO, GE, Gilette, Volvo, SK-II ja IKEA. Tema kampaaniad on võitnud auhindu Cannes Lions’ilt, Clio Awards’ilt, D&AD Awards’ilt ja The One Show’lt. Ta on Creativity 50 laureaat.
Praegu töötab Mathias SEB brändiga ning uuendab 170 aastat vana finantsasutust järgmiseks 170 aastaks.
- Selim Ünlüsoy – Globaalne AI juht, LePub
LePubi on mitmetes mainekates edetabelites valitud maailma parimaks loovagentuuriks. Tänavuselt Cannes Lions’ilt võideti 26 lõvi. Selim juhib multidistsiplinaarset loovinimeste tiimi, mille tööde mõju ulatub reklaamist kaugemale. Ta on peaesineja erinevatel üritustel, kus räägib biomimikrist, tehisintellekti mõjust ja disainist.
Ta on võitnud üle 100 rahvusvahelise ja kohaliku auhinna, muuhulgas maineka innovatsiooni lõvi Cannes’ist, Golden Drumi Grand Prix jne. Temast on kirjutanud Fast Company, Beaux Arts Magazine, Lürzer’s Archive ja paljud teised. Ta on inimeste ja masinate vahelise suhete igavene õpilane, kes hetkel keskendub käitumistehnoloogiale ja sünteetilisele loomingule.
- Erica Terranova – Kasvuturunduse juht, Moomin Characters
Erica Terranova on kogenud kasvuturunduse ekspert, kel on pikaajaline kogemus B2B ja B2C turunduses. Hetkel juhib ta Moomin Charactersi kasvuturundust.
Ta on aidanud kiiret kasvu saavutada idufirmadel ja tunnustatud brändidel. Ta on ehitanud digitooteid, edendanud andmete lugemise oskust, juhtinud DEI-algatusi (mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasatuse algatused) ning toetanud Soomes elavaid rahvusvahelisi talente. Kultuurisotsioloogia doktorikraadi ja kirjanduskirega Erica lähenemises on tähtsal kohal brändikogemus ja sihtrühma sügav mõistmine, et muuta nad passiivsetest vaatlejatest lojaalseteks fännideks.
- Kaarel Oja – Tegevjuht, Quantitas Innovation
Kaarel Oja on digitaalse reklaami ja turunduse liidu IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht. Ta on kliendile keskendunud konkurentsistrateeg ning kogenud innovatsioonijuht.
Tema pagasis on 18 aastat kogemust tehnoloogia ja toodete kohandamise juhtimisel süvatehnoloogia, jaekaubanduse, autotööstuse, panganduse, e-kaubanduse, reisi ja laiatarbekaupade valdkondades.
Kaarel teeb organisatsioonidega koostööd, et mõista ja uuesti määratleda nende tööstusharusid; töötab välja ning rakendab stateegiaid, mis aitavad kliente kaasata ja hoida ning juhib turumuutusi, et tuvastada ja kasutada ettevõtete võimalusi.
- David Beckett – Pitch-koolitaja, Best3Minutes
David Beckett on koolitanud üle 2400 startup’i ja scaleup’i ning aidanud võita enam kui 450 miljonit eurot investeeringuid. Samuti on Beckett koolitanud üle 36 000 spetsialisti 31 riigis. Seda ettevõtetes nagu Booking.com, Tommy Hilfiger, PwC ja Netflix, muuhulgas on ta koolitanud üle 30 TEDx esineja. David on „The Pitch Canvas©” looja ning raamatute „Pitch To Win” ja „Blue Moon Pitch” autor.
- Johan Smit – Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht, PMA
Pärast ärijuhtimise õpinguid alustas Johan tööd kliendihaldurina DDB-s. Leo Burnetti ja Publicise kaudu suundus ta 1990. aastal Initiative Media’sse. Aastani 2001 töötas Johan Initiative’i võrgustiku rajamise nimel Kesk- ja Ida-Euroopas, sealhulgas Balti riikides, Kesk-Aasias, Iisraelis, Lõuna-Aafrikas ja Türgis.
Johan on praegu Hollandi meediaagentuuride liidu PMA tegevjuht. Tema juhtimisel integreeriti eraldiseisvad publikumõõdikud, mis tõi kaasa ainulaadse koostöö kõigi JIC’ide, MOCi ja teadusagentuuride vahel.
- Kadri Tirs – Turu-uuringute spetsialist, Initiative Eesti
Kadri Tirs on pikaajalise kogemusega turu-uuringute spetsialist, kes juhib agentuuris Initiative turu-uuringute osakonda.
Tema eesmärk on muuta andmed ja uuringud kergesti arusaadavaks vahendiks, mis aitavad juhtidel langetada teadlikke otsuseid, mis toetavad äri kasvu ja arengut. Kadri usub, et kuigi andmed ise probleeme ei lahenda, näitavad need selgelt, kus murekohad peituvad.
Tugeva praktikuna juhib ta kogu protsessi algusest lõpuni, keskendudes probleemi tuumale ja tagades, et uuringutest sünniksid praktilised teadmised, mida saab tõhusalt integreerida ettevõtte tegevuskavadesse ja strateegiatesse.
Igapäevaselt teeb Kadri koostööd Eesti juhtivate ja armastatuimate brändidega – alates jaekaubandusest, toiduainetööstusest ja pangandusest kuni telekommunikatsiooni, kindlustuse ja e-kaubanduseni – aidates neil langetada andmepõhiseid otsuseid, mis viivad nende äri edasi ning võimaldavad klientidel tõeliselt eristuda.“
- Trym Sigurdsen – Juhtimiskonsultant, Knowit
Trym on keskendunud sellele, et parandada andmepõhiste strateegiate abil Põhjamaade juhtivate brändide turunduse efektiivsust. Ta töötab erinevate valdkondade ettevõtetega ning optimeerib nende meediamiksi ning edendab kasvu. Ta kombineerib statistilist analüüsi ja ärilisi insighte ning muudab seeläbi keerulised andmed toimivaks strateegiaks, mis aitab brändi edule kaasa.
- Michael Corcoran – Endine sotsiaalmeedia ning loovsisu juht, Ryanair; juhtivpartner, Frankly
Michael Corcoran on endine Ryanairi sotsiaalmeedia juht, kelle eestvedamisel tegi Iiri lennufirma ühismeedias nii enda kui ka oma klientide üle rohkelt nalja. Tulemuseks meeletult tähelepanu. Aga laseme tal endal rääkida.
“Ma eeldan, et sa tahad teada, kuidas ma siia konverentsile sattusin. Mul on üle 12 aasta kogemust töötades brändidega nagu “sisesta siia tuntud brändid, et saaksin uhkeldada ning et arvaksid, et olen kõva tüüp.” Ma pole Forbesi 30 under 30 nimekirjas; ma pole võitnud ühtegi parima turunduse suunamudija auhinda, mida jagab mõni suvaline agentuur, et saada PR-i uute klientide võitmiseks.
Ma juhtisin Ryanairi sotsiaalmeediat. Ma lasen tööl (suure osa ajast) enda eest ise rääkida ning mul tuleb see okeilt välja. Sa võid mind kutsuda Aldi Gary Veeks.”
- Mesut Sakal – Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor
Enne praegusele ametipostile jõudmist töötas Mesut Kantar Medias nii Türgi kui ka Ida-Euroopa ja Lähis-Ida piirkondade tegevdirektorina.
Ta on karjääri jooksul töötanud mitmel rahvusvahelisel juhtival kohal ning samuti on ta leiba teeninud müügi- ja turundustöödega. Ta on elanud ja töötanud mitmes riigis, juhtinud erinevate tööstusharude ettevõtteid ning erineva haridusliku ja kultuurilise taustaga tiime.
Mesut omandas Wichita ülikooli W. Frank Bartoni ärikoolis bakalaureusekraadi rahvusvahelises äris ja juhtimisinfosüsteemides ning tal on magistrikraad Kansase ülikoolist.
- Eva Bodecker Thunborg – Tegevjuht, Mediaplus Nordic
Mediaplus Nordicu tegevjuht Eva Bodecker Thunborg juhib oma tagasihoidliku ja otsekohese juhtimisstiiliga erinevaid tiime. Seda neljal eri turul, kus on neli seadusandlust, keelt ja valuutat.
Ta alustas oma karjääri 25 aastat tagasi Stockholmis Skandinavisk mediakonsultis. Hiljem on ta töötanud GroupM-is, Omnicomis ja dentsus – nii meediaplaneerija, kliendijuhi, meediajuhi kui ka äriarendusjuhina –, lihvides oma oskusi ja laiendades teadmisi erinevates valdkondades.
Vabal ajal ammutab ta energiat, mängides võimalikult palju korvpalli. Samuti on ta Rootsi korvpalliliidu kommunikatsioonikomisjoni vabatahtlik.
- Kirk Johnsen – Brändikonsultant
Nike, Corona, Google, Adidas ja Heineken on vaid mõned ikoonilised ja kultuuri defineerivad brändid, millega Kirk on rohkem kui 20 aasta jooksul töötanud. Ta tegi karjääri juhtivates loovagentuurides Wieden+Kennedy, LePub ja 72andSunny ning tema mitmekülgsed oskused toovad klientidele tulemusi.
Üks tema tugevamaid külgi on sügav arusaam kliendi ja agentuuri partnerlusest. Kirk on õppinud oma ala parimatelt ja rakendanud neid teadmisi, et luua võimsaid koostöid, mis toidavad loovust ja kasvu.
- Ary Ganeshalingam – Turundusjuht, Change Please
Ary on töötanud 20 aastat rahvusvaheliste brändidega ning juhtinud reklaamikampaaniaid 70 riigis. Varem töötas ta tuntud alkoholiettevõttes Pernod Ricard, olles viimati Chivas Regali ja The Glenliveti viskide brändikommunikatsiooni juht.
Tänu Chivas Venture’ile – tema algatatud sotsiaalse ettevõtluse konkursile – kohtus ta Change Please Coffee’i asutaja Cemal Ezeliga, ning sisenes sotsiaalsete ettevõtete maailma. Change Please on auhinnatud kohvibränd, mille kasum läheb 100% ulatuses kodutuse vastu võitlemiseks. Ary on ettevõtte turundusjuht ning Oxfordi ülikooli turunduse dotsent.
- Andreea Wolter – Toote- ja äriarenduse juht, Mediaplus Realtime
Andreea Wolter on juhtinud meeskondi digimeedia dünaamilises maailmas üle 12 aasta ning toonud tulemusi klientidele nagu LEGO, Lindt & Sprüngli ja Paulaner. Oma praeguses ametis on tema võtmerolliks Mediaplusi grupi rahvusvahelistumine ning klientide vajadustele kohandatud lahenduste väljatöötamine muutuvas turumaastikus.
Teda hoiab tasakaalus kirg looduse vastu. Just matkamisest ja mägironimisest leiab ta inspiratsiooni ja energiat.
- Heidi Reinson – Käitumisteadlane
Heidi Reinson on majanduskäitumise õppejõud Tartu Ülikoolis ja SSE Riias. Heidi taust majandusteaduses ja psühholoogias ning tema tööalane kogemus turunduspraktikuna annavad talle unikaalse vaate tarbijakäitumise analüüsimisel. Karjääri algusaastatel Coca-Cola GDA märgistuse projektijuhina puutus ta turu eneseregulatsiooniga lähedalt kokku.
11 aastat Kantar Emoris andis väärtusliku sissevaate ka teiste valdkondade köögipoolele.
Praegu teeb Heidi koostööd peamiselt avaliku sektoriga, olles Riigikantselei Innotiimis käitumisteadlase rollis. Oma doktoritöös uurib ta pensionireformi mõju ning juhib selleteemalisi uuringuprojekte erinevate sekkumiste testimiseks.
- Ricardo Cuilenheim – Insight, Effectiveness & Growth valdkonna juht, Norra dentsu
Tema üksuse vastutusalaks on ettevõtete kasvupotentsiaali ja selle avamise tuvastamine. Varasema kümne aasta jooksul on Ricardo töötanud strateegina erinevates Norra ja Põhjamaade päritolu suurettevõtetes ning on oma tööülesannetes keskendunud peamiselt turunduse ja äritegevuse kokku viimisele.
Järgmised esinejad avalikustame varsti.
Moderaatorid
ESIMENE PÄEV
- Annika Ljaš Eilat – Startup turunduse ekspert
Annika on hinnatud startup turunduse ekspert, kes on aidanud mitmekümnel startupil oma ärid käima saada ja rahvusvahelises meedias kajastatud saada. Ta tõi siia regiooni maailmas buumiva Külalisturundusjuhi mudeli (Visiting/Fractional CMO).
Muuhulgas on Annika kaasa löönud ambitsioonikates projektides nagu e-Residentsuse lansseerimine ja Latitude59 tehnoloogiakonverentsi suureks ehitamine. Hiljuti tuli ta koos kahe partneriga välja miniagentuuriga Exponential, mis aitab ettevõtetel välisturgudel kiiremini kliente leida.
TEINE PÄEV
- Liis Laisaar – Äriarenduse juht digiturundusagentuuris Holini
Oma karjääri jooksul on ta ka ise hallanud kümneid ja auditeerinud üle saja Google Ads konto, aidates ettevõtetel Google Ads enda kasuks võimalikult efektiivselt ja tulemuslikult tööle saada.
Liis on jaganud enda ja Holini kollektiivseid teadmisi ja kogemusi esinedes ja koolitades nii kohalikel kui ka rahvusvahelistel, virtuaalsetel ja “päris” lavadel.
Piletid
- TULI liikmetele ja üliõpilastele (kehtiva üliõpilaspileti alusel): 225 eurot+km
- Teistele: 270 eurot+km
Pilet sisaldab sissepääsu 6.-7. novembril PROTO avastustehases toimuvale sündmusele, kohvipause ja lõunasööki. Pileteid on saadaval üksnes 200 – kiirustage!
Making Sense’i konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit.
Kolme majandusaasta peale on igal ettevõttel õigust taotleda kuni 300 000 eurot vähese tähtsusega abi. Konverentsil osaleva ettevõtte kohta arvestatakse kuni 200 eurot vähetähtsat abi, mis läheb 300 000 eurost maha. Loe rohkem.