Making Sense konverents
Info
Meie visioon on üheskoos tõsta valdkonna taset ning just selle eesmärgiga kutsusimegi ellu Making Sense’i. Konverents toob kokku oma ala tipptegijad erinevatest Euroopa ja maailma paikadest. Nii agentuuridest kui ka kõnekatest brändidest.
Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda.
Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid tulevad nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – sest just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele!
Making Sense toimub 6.-7. novembril PROTO avastustehases (Peetri 10), mis asub ajaloolises sadamalinnakus Noblessneris.
TULI liikmetele kehtib soodustus ning saabujaid kostitame rikkaliku lõuna ja kohvipausidega. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega omavahel suhtlemiseks ning muljete vahetamiseks.
Making Sense’i esimene päev lõppeb kolmandat korda toimuva TULImusta konkursi auhindamisega. TULImusta tulemuskonkursiga saad lähemalt tutvuda siin.
TULImusta auhindamise järel toimub PROTO avastustehase suures saalis networking üritus, kus kostitatakse tervitusjookide, suupistete ning muusikaga.
Programm
Avaldame esimesel võimalusel.
Esinejad
- Mathias Appelblad – SEB Panga globaalne loovjuht
Hinnatud Rootsi agentuuri Forsman & Bodenforsi endine loovjuht Mathias Appelblad on töötanud brändidega nagu Apple, Volkswagen, Target, AT&T, FedEx, HBO, GE, Gilette, Volvo, SK-II ja IKEA. Tema kampaaniad on võitnud auhindu Cannes Lions’ilt, Clio Awards’ilt, D&AD Awards’ilt ja The One Show’lt. Ta on Creativity 50 laureaat.
Praegu töötab Mathias SEB brändiga ning uuendab 170 aastat vana finantsasutust järgmiseks 170 aastaks.
- Selim Ünlüsoy – Globaalne AI juht, LePub
LePubi on mitmetes mainekates edetabelites valitud maailma parimaks loovagentuuriks. Tänavuselt Cannes Lions’ilt võideti 26 lõvi. Selim juhib multidistsiplinaarset loovinimeste tiimi, mille tööde mõju ulatub reklaamist kaugemale. Ta on peaesineja erinevatel üritustel, kus räägib biomimikrist, tehisintellekti mõjust ja disainist.
Ta on võitnud üle 100 rahvusvahelise ja kohaliku auhinna, muuhulgas maineka innovatsiooni lõvi Cannes’ist, Golden Drumi Grand Prix jne. Temast on kirjutanud Fast Company, Beaux Arts Magazine, Lürzer’s Archive ja paljud teised. Ta on inimeste ja masinate vahelise suhete igavene õpilane, kes hetkel keskendub käitumistehnoloogiale ja sünteetilisele loomingule.
Järgmised esinejad avalikustame varsti.
Piletid
- TULI liikmele: 225 eurot+km
- Teistele: 270 eurot+km
Pilet sisaldab sissepääsu 6.-7. novembril PROTO avastustehases toimuvale sündmusele, kohvipause ja lõunasööki. Pileteid on saadaval üksnes 200 – kiirustage!
Making Sense’i konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit.
Kolme majandusaasta peale on igal ettevõttel õigust taotleda kuni 300 000 eurot vähese tähtsusega abi. Konverentsil osaleva ettevõtte kohta arvestatakse kuni 200 eurot vähetähtsat abi, mis läheb 300 000 eurost maha. Loe rohkem.